• Đerdap
  • Fotografija AUL
  • Luka Beograd
  • Reka
  • Golubac

Портал електронских пријава - ПЕП забележио најбоље резултате од почетка примене

Агенција за управљање лукама на крају трећег квартала ове године евидентирала је 85 одсто пријава које су поднете електронским путем од укупног броја пријава које су пристигле у Агенцију, и то преко Портала електронских пријава, што представља највеће учешће Портала од почетка његове примене.

Портал, који је са радом почео 2016. године, представља апликацију за подношење пријава обвезника у путничком и теретном саобраћају електронским путем и издавање фактура на основу поднетих пријава и осмишљен је како би се олакшало свакодневно пословање обвезника. У складу са стратешким циљевима Владе Србије усмереним ка дигитализацији државне управе и унапређењу квалитета услуга, Портал је имплементиран као један од алата који поједностављују рад.

Предност Портала је то што је у потпуности оријентисан ка корисницима. Рад у апликацији не захтева информатичко искуство, будући да обвезници пријаву подносе кроз неколико једноставних корака. Направљена је јасна подела путничког и теретног саобраћаја те обвезник из свеобухватне базе пловила, локација, врсте терета уноси податке у пријаву. Електронски поднета пријава у реалном времену стиже службама Агенције на тренутну обраду. Тим Агенције пружа сталну подршку корисницима у случају било каквих питања о раду апликације.

Руководилац Центра за опште послове Владимир Павловић истиче да се у претходном периоду показало да ПЕП значајно штеди време и смањује пословне трошкове корисника попут материјала за штампу и слања пријава поштом. "Имајући у виду да сваке године бележимо раст броја корисника који пријаве подносе електронским путем, Агенција ће наставити да унапређује функционалност Портала. На тај начин, додатно ћемо поспешити експедитивност и продуктивност у свакодневном раду, у складу са дигиталном агендом Владе Србије", закључује Павловић.